ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות ששומר עליכם גם בחופשה



עסקים, הנאה, טיול ארוך או סתם סוף שבוע מפנק - בכל גיחה מחוץ לגבולות ישראל מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל המספק כיסוי רפואי וכיסוי לרכוש ומטען. אתם מוזמנים לקרוא על הצורך ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, וכיצד סוכני הביטוח של רביבו סוכנות לביטוח יכולים לעזור לכם לצאת לחופשה מושלמת בראש שקט
כיסוי רפואי – מכיוון שביטוח בריאות ממלכתי הניתן לתושבי ישראל אינו תקף בחו"ל יש צורך בכיסוי רפואי מיוחד לזמן השהיה מחוץ לגבולות המדינה. כיסוי זה נותן מענה למגוון צרכים רפואיים כגון: אשפוז, טיפול רפואי, פינוי חזרה לישראל, בהתאם לתנאי הפוליסה. הכיסוי הרפואי צריך להיות מותאם לצרכי הנוסע, גילו ומאפייני הטיול שלו.
כיסוי לרכוש ולמטען – כל נוסע חושש מהרגע בו ינחת בשדה תעופה זר ויגלה כי המזוודה שלו ניזוקה או שהמצלמה היקרה נגנבה. החלק בביטוח נסיעות המספק כיסוי לרכוש ולמטען מעניק כיסוי למקרים שונים כגון: אובדן מזוודה, נזק למחשב נייד, גניבה או נזק לרכוש המלווה את האדם בזמן הנסיעה.
כאשר אתם נוסעים לחו"ל לטיול או למטרת עסקים, אתם רוצים לנסוע בראש שקט ואינכם חושבים על הדברים שעלולים לקרות. זוהי הגישה הנכונה, אך בתור סוכני ביטוח מקצועיים, הסוכנים של רביבו סוכנות לביטוח מספקים לכם מענה ביטוחי מקצועי גם למקרים האלה, שאף אחד לא חושב עליהם. אתם מוזמים להתייעץ עם כל אחד מנציגי הסוכנות, לקבל מענה מקצועי ומהיר ולהתרווח על המושב במטוס בראש שקט ועם חיוך על הפנים.  


לקבלת הצעה מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם