ביטוח אחריות מקצועית למעצבי פנים

ביטוח שיגן על העסק וישמור על המוניטין המקצועי שלכם



עיצוב פנים הוא מקצוע שדורש הבנה וידע נרחב במספר תחומים, יחד עם יצירתיות רבה.
בכל פרויקט אתם משקיעים שעות רבות של תכנון ועשייה. כאשר הפרוייקט מגיע לסיומו הסיפוק הוא גדול, אך לא תמיד הלקוחות מרוצים. כאנשי מקצוע, העובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים, אתם חשופים גם לחוסר שביעות רצון.
כל בעל מקצוע עלול לטעות במסגרת עבודתו, גם אם בתום לב. המציאות מוכיחה כי מעצבי פנים חשופים לתביעות גם אם לא היה דופי בהתנהלותם ובהחלטות שלקחו. ישנם מקרים, בהם בעל מקצוע אחר טעה או התרשל וגרם נזק ללקוח. במקרה כזה הלקוח יכול לתבוע את כל הגורמים המעורבים בפרויקט, החל מקבלן הביצוע, דרך האדריכל ועד למעצב הפנים.
כדי שתוכלו להתרכז בעבודה שלכם בצורה המקצועית ביותר ובתחושת בטחון חשוב שתהיה ברשותכם פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למעצבי פנים.
הפוליסה מותאמת לצרכים של מעצבי פנים ונועדה להגן עליכם בעת תביעה מלקוח, ספקים, רשויות וגורמים נוספים. ביטוח אחריות מקצועית מספק גם כיסוי להוצאות משפטיות בעקבות תביעה.

קרא עוד

הפוליסה כוללת את ההרחבות הבאות:

  • אבדן מסמכים
  • אי יושר עובדים
  • הרחבת דיבה והשמצה
  • חריגה מסמכות בתום לב
  • ניתן לרכוש הרחבת הפרת זכויות קניין רוחני (למעט פטנטים)

למה חשוב שיהיה לכם ביטוח אחריות מקצועית?
מניסיוננו בסוכנות, אנחנו יכולים להעיד כי בעת תביעה ההבדל בין מעצב פנים, שיש ברשותו ביטוח אחריות מקצועית, לבין מי שאין ברשותו פוליסה, הוא גדול ואף דרמטי.
במקרה של תביעה, מעצב ללא ביטוח אחריות מקצועית, גם אם משוכנע ובטוח שפעל כראוי, יאלץ לשלם סכומי כסף גבוהים לעורכי דין לצורך הגנה משפטית. בנוסף הוא עלול להפסיד ימי עבודה, ולשלם מכיסו סכומי עתק אם יפסיד בתביעה. ללא ביטוח אחריות מקצועית מתאים, מעידה אחת עלולה להוביל לפגיעה בקריירה, שנבנתה במשך שנים.
לעומת זאת, אצל מעצב המבוטח בביטוח אחריות מקצועית, גם במקרה של תביעה - העסקים נמשכים כרגיל. חברת הביטוח תמנה עורכי דין המטפלים בהגנה משפטית ותממן את ההוצאות. אם נפסק פיצוי לטובתו של התובע חברת הביטוח אף תשלם את הסכומים שיקבע בית המשפט, עד לגבולות האחריות שבפוליסה.

ביטוח אחריות מקצועית למעצבי פנים בסוכנות רביבו רביבו סוכנות לביטוח מציעה פוליסת ביטוח ייחודית למעצבי הפנים. לצורך הצטרפות לביטוח יש להציג תעודה המוכיחה כי השלמתם לימודי תעודה או סיימתם קורס בתחום במוסד מוכר. נשמח לצרף אתכם למעגל לקוחותינו, אשר זוכים לליווי מקצועי ושירות אישי לאורך כל הדרך.

 


לקבלת הצעה מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם